eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umowa po raz n-tyRe: Niezgodność towaru z umowa po raz n-ty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionie
    r.net.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: PlaMa <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niezgodność towaru z umowa po raz n-ty
    Date: Mon, 29 Oct 2007 23:47:09 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 34
    Message-ID: <fg5nt1$q3n$1@inews.gazeta.pl>
    References: <1...@k...googlegroups.com>
    <fg239j$37k$1@inews.gazeta.pl> <fg24gr$74r$1@inews.gazeta.pl>
    <fg31l9$7r4$1@inews.gazeta.pl> <fg57vg$iqu$4@inews.gazeta.pl>
    <fg5do9$dus$2@inews.gazeta.pl> <fg5i6k$37h$2@inews.gazeta.pl>
    <fg5k3s$b5j$1@inews.gazeta.pl> <fg5n54$n2b$1@inews.gazeta.pl>
    <fg5nji$oui$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: gfp60.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1193698017 26743 83.12.145.60 (29 Oct 2007 22:46:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 29 Oct 2007 22:46:57 +0000 (UTC)
    X-User: sire.plama
    X-Antivirus: avast! (VPS 071029-0, 2007-10-29), Outbound message
    In-Reply-To: <fg5nji$oui$1@inews.gazeta.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.6) Gecko/20070728
    Thunderbird/2.0.0.6 Mnenhy/0.7.5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:494767
    [ ukryj nagłówki ]

    Piotr pisze:

    >> ludźmi którzy nie rozumieją terminu 14 dni,
    > No to doleje oliwy do ognia. Jeśli mówimy o Ustawie (niezgodność),
    > termin 14 dni obowiązuje TYLKO w kwestii udzielenia odpowiedzi.

    Oczywiście.

    > Czyli - ok, przyjmujemy do naprawy. Potem mogą np. pół roku czekać na
    > części z Chin, z wyłączeniem szczególnych przypadków.

    Nie jak klient żądał wymiany a na półce masz taki sprzęt :D

    > Plus jest taki, że jeśli umknie im termin, to z automatu mamy uznaną
    > reklamację i wystarczy jedno posiedzenie sądu - do wygrania bez adwokata.

    Owszem. Ale nie zawsze oszczędza to nerwów :/

    >> Naczytałem się interpretacji, postów tutaj, zaliczyłem łącznie już
    >> godziny rozmów z Rzecznikiem konsumentów. Myślę, że mam tu jakieś
    >> pojęcie jednak :)
    > Weź pod uwagę 2 rzeczy: część interpretacji tutaj to interpretacje typu
    > "myślę że tak ma być bo to sie wydaje logiczne". A rzecznik,
    > federacja... oni NIC nie mogą tak naprawde. To taka instytucja typu "wój
    > Stefan z Klanu" która coś doradzi albo postraszy sprzedawce.

    Cóż, jeśli moja interpretacja różni się od interpretacji sprzedawcy to
    pozostają sady... takie życie.

    > P.


    pozdrawiam.
    PlaMa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1