eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodnosc towaru z umowa i wynikajace z tego problemy › Re: Niezgodnosc towaru z umowa i wynikajace z tego problemy
  • Data: 2007-08-23 21:56:10
    Temat: Re: Niezgodnosc towaru z umowa i wynikajace z tego problemy
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 23.08.2007 t...@g...com <t...@g...com>
    napisał/a:
    > samo. Stwierdzilem ze za takie pieniadze nie mam zamiaru trzymac w
    > domu sprzetu ktory sie psuje ciagle. Poszedlem do sklepu gdzie go
    > kupilem i powiedzialem w swojej naiwnosci ze chce nowy TV, Pani
    [..]
    > chcialem nowy i nie mozecie sobie od tak naprawic go(powolalem sie na
    > niezgodnosc z umowa). Ona powiedziala ze TV zostal wyslany do serwisu
    > i powinienem jasno okreslic ze interesuje mnie nie zgodnosc z umowa,

    A towarzyszył reklamacji z twojej strony jakiś dokument gwarancyjny?

    > bo inaczej TV wysylany jest do serwisu. W koncu stanelo na tym ze
    > wypelnilismy formularz niezgodnosci z umowa i Pani powiedziala ze w
    > Pani zapisala moje dane ale niepełne tzn nie ma tam nr domu i
    > mieszkania. W prawie jest napisane ze jesli sprzedawca nieustosunkuje
    > sie do moich ządan w ciagu ww terminu to znaczy ze je uznaje. Rozumiem
    > ze nie majac mojego adresu nie wysla listu w terminie? Czy rozmowa
    > telefoniczna jest tez takim powiadomieniem? Czy musi byc ono na

    Jest.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1