  • Data: 2011-05-11 11:19:18
    Temat: Re: Nieuczciwy pracodawca - co zrobic?
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Q wrote:

    > Znajomy pracuje w 20-osobowej firmie.
    > Wiekszosc (lacznie z nim) ma umowe o prace
    > na czas nieokreslony, 3 osoby sa "na czarno".
    >
    > Problemy zaczely sie ok. 6 miesiecy temu:
    > szef zaczal coraz pozniej wyplacac wynagrodzenie,
    > na dodatek w 2-3 ratach.

    Ja bym nie starał się udupić pracodawcy. Najwyraźniej interes nie idzie
    - nasyłanie kontroli przywalających kary też odzyskania kasy nie
    przyspieszy.

    Widać że pracodawca nie dyma, tylko zwyczajnie nie ma na wypłaty. Jakby
    chciał dymać, to by w ogóle nie płacił tylko opowiadał jakieś bajędy,
    obiecywał gruszki na wierzbie a potem się zwinął.

    Zmienić pracę, większa szansa że się utrzyma na rynku i z czasem się od
    niego wynagrodzenie wyciągnie.

    --
    Pozdro
    Massai