  • Data: 2009-10-17 20:48:24
    Temat: Re: Niespłacona pożyczka
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz pisze:

    > Wielki mi kanciarz. Rozumiem, że według Ciebie za pożyczenie komuś

    No to pazerny lichwiarz.

    > 3000zł na 10 dni można wziąć co najwyżej 14zł. Przepisy są do d*py i tyle.

    Bardzo dobre przepisy.

    [ciach]

    > Może najpierw przeczytaj ustawę o podatku od czynności
    > cywilno-prawnych i dowiedz się, kto ten podatek ma w tym przypadku płacić.

    Przeczytałem... ale fakt, że jakiś czas temu, kiedy strony odpowiadały
    solidarnie.

    Teraz obowiązek opłacenia PCC ciąży wyłącznie na pożyczkobiorcy - mój błąd.

    A teraz, skoro jesteś taki mądry, opowiedz koledze o pułapkach
    związanych z podatkiem dochodowym w sytuacji, kiedy płatnik twierdzi, że
    pieniędzy nie dostał.