eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieprzyjęcie mandatu i nie sporządzenie wniosku i co dalej? › Re: Nieprzyjęcie mandatu i nie sporządzenie wniosku i co dalej?
  • Data: 2007-05-14 19:16:42
    Temat: Re: Nieprzyjęcie mandatu i nie sporządzenie wniosku i co dalej?
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Maj, 21:11, <s...@a...pl> wrote:

    > Mam nadzieję że Sąd przykładnie Ciebie ukaże.

    Powiem Ci tyle, że nie dość, że piszesz nie na temat to pleciesz jak
    potłuczona. Ciekawi mnie czy jeżdżąc samochodem zawsze jeździsz prawym
    pasem jak nakazuje kodeks drogowy? Hę? A wiesz chociaż, że możesz za
    to jeżdżenie środkiem, zakładając, że w ogóle masz samochód, dostać
    mandat? Łatwo się ocenia nie mając pojęcia o tym jak coś wyglądało.
    Jeśli ktoś się zachowuje po chamsku i burczy coś pod nosem to jest
    chamem i prostakiem i nic na to nie poradzę. Nie mam do nich pretensji
    o mandat, a o zachowanie. Widzisz różnicę?