eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieprzyjęcie mandatu i nie sporządzenie wniosku i co dalej? › Re: Nieprzyjęcie mandatu i nie sporządzenie wniosku i co dalej?
  • Data: 2007-05-15 04:31:06
    Temat: Re: Nieprzyjęcie mandatu i nie sporządzenie wniosku i co dalej?
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zp(Wytnij)@gazeta.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli ktoś się zachowuje po chamsku i burczy coś pod nosem to jest
    chamem i prostakiem i nic na to nie poradzę. Nie mam do nich pretensji
    > o mandat, a o zachowanie. Widzisz różnicę?
    Nie widać różnicy. Sam napisałe śwcześniej, że " Zatrzymał mnie patrol i
    chciał wlepić mandat. Zarówno Policjant, jak i ja byliśmy w złych humorach,
    więc powiedziałem, że odmawiam przyjęcia mandatu i proszę o sporządzenie
    wniosku do sądu." Więc nie miej pretensji o to, ze oni potraktowali Twoje
    zachowanie jako chamskie.
    Zipi