eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieprzyjęcie mandatu i nie sporządzenie wniosku i co dalej? › Re: [OT] Nieprzyjęcie mandatu i nie sporządzenie wniosku i co dalej?
  • Data: 2007-05-14 19:49:24
    Temat: Re: [OT] Nieprzyjęcie mandatu i nie sporządzenie wniosku i co dalej?
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powiem Ci tyle, że nie dość, że piszesz nie na temat to pleciesz jak
    > potłuczona.

    -y. Jestem gatunku męskiego. Jesli nie zauwazyłeś tematu odpowiedzi - jest
    OT.

    >Ciekawi mnie czy jeżdżąc samochodem zawsze jeździsz prawym
    >pasem jak nakazuje kodeks drogowy? Hę?

    Tak. O ile jest to mozliwe, tak, I nie znoszę m.in. kierowców (głownie z
    tablicami rejestracyjnymi dwuliterowymi na W...), którzy zasuwają katowicką
    lub innymi drogami lewą stroną jezdni (przy dwupasmowej w jednym kierunku)
    lub przy lewej krawędzi na pozostałych drogach, zapieprzajacych po terenie
    zabudowanym przy dużym ruchu pieszych i samochodów 120km/h, zajeżdzajacych
    drogę (z lewego pasa od razu w prawo) na dwupasmowym rondzie dla jadącego
    prawym pasem itd.

    >A wiesz chociaż, że możesz za
    >to jeżdżenie środkiem, zakładając, że w ogóle masz samochód, dostać
    >mandat?

    Gdyby to ode mnie zalezało, to jeszcze za wiele innych rzeczy bym karał.
    M.in. za włażenie pieszych na przejście dla pieszych bez sprawdznia czy nie
    nadjeżdza samochód, za włączanie lewego kierunku przy wjeżdzaniu na rondo
    itd. Takie zachowania szczególnie właśnie w stolicy widać, choć i w innych
    większych miastach jest nieciekawie.

    Samochód - jesli Ciebie interesuje - mam. Robię około 100 tys. rocznie.

    >Łatwo się ocenia nie mając pojęcia o tym jak coś wyglądało.

    Opisałeś - i tylko na podstawie tego ja odpisałem.

    >Jeśli ktoś się zachowuje po chamsku i burczy coś pod nosem to jest
    >chamem i prostakiem i nic na to nie poradzę. Nie mam do nich pretensji
    >o mandat, a o zachowanie. Widzisz różnicę?

    Jesli zachowanie było niewłaściwe, zawsze możesz złozyć skarge na
    funkcjonariuszy na komendzie. Jednak ja widząc Twój "ton pisania" widzę, że
    po prostu szlag Cie trafia, że ktoś chce Ciebie udupić. Takie niedo
    dresiarskie zachowanie. Za swoje "wyczyny" trzeba mieć odwagę odpowiedzieć.