eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieprzyjęcie mandatu i nie sporządzenie wniosku i co dalej? › Re: Nieprzyjęcie mandatu i nie sporządzenie wniosku i co dalej?
  • Data: 2007-05-14 19:53:13
    Temat: Re: Nieprzyjęcie mandatu i nie sporządzenie wniosku i co dalej?
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Maj, 21:32, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    > Nie. Nie miszisz się nawet stawić. Doprowadzą...

    Ta ironia nie odpowiada od strony prawnej na moje pytanie. Czy jestem
    zobowiązany do składania zeznań czy też mam prawo odmowy złożenia
    wyjaśnień?

    > Możesz bredzić co chcesz i gdzie chcesz.

    Zasadniczo masz rację, bo nikt mi nie może zabronić bycia idiotą, ale
    nadal związek prawny mnie interesuje.

    > Indyk też myślał...

    ...a w czwartek go naliczą na pare stówek ;)

    > Niewykluczone.

    Czyż nie szkoda Ci czasu na takie odpowiedzi?