eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieprzyjęcie mandatu i nie sporządzenie wniosku i co dalej? › Re: [OT] Nieprzyjęcie mandatu i nie sporządzenie wniosku i co dalej?
  • Data: 2007-05-15 07:02:00
    Temat: Re: [OT] Nieprzyjęcie mandatu i nie sporządzenie wniosku i co dalej?
    Od: Marcin Wójcik <w...@b...sp.amu.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Myślę że to się wzięło z -> s...@a...pl

    > Tak. O ile jest to mozliwe, tak, I nie znoszę m.in. kierowców (głownie z
    > tablicami rejestracyjnymi dwuliterowymi na W...), którzy zasuwają katowicką
    > lub innymi drogami lewą stroną jezdni (przy dwupasmowej w jednym kierunku)
    > lub przy lewej krawędzi na pozostałych drogach, zapieprzajacych po terenie
    > zabudowanym przy dużym ruchu pieszych i samochodów 120km/h, zajeżdzajacych
    > drogę (z lewego pasa od razu w prawo) na dwupasmowym rondzie dla jadącego
    > prawym pasem itd.

    Podpisuje się obiema rekami i nogami dodając zawalidrogi jadące 40 km/h
    gdy spokojnie można jechać to 70 (mimo ograniczenia)

    > Gdyby to ode mnie zalezało, to jeszcze za wiele innych rzeczy bym karał.
    > M.in. za włażenie pieszych na przejście dla pieszych bez sprawdznia czy nie
    > nadjeżdza samochód,
    A od kiedy to pieszy ma umożliwić przejazd samochodowi? Z tego co
    kojarzę to kierowca zbliżając się do przejścia ma tak dostosować
    prędkość pojazdu aby umożliwić pieszym przejście przez jezdnię.

    > Jesli zachowanie było niewłaściwe, zawsze możesz złozyć skarge na
    > funkcjonariuszy na komendzie.
    Tylko dla własnej satysfakcji - niestety policjanci w większości
    wypadków są nietykalni dla zwykłego obywatela

    p,M