eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieprzyjęcie mandatu i nie sporządzenie wniosku i co dalej? › Re: [OT] Nieprzyjęcie mandatu i nie sporządzenie wniosku i co dalej?
  • Data: 2007-05-14 19:11:02
    Temat: Re: [OT] Nieprzyjęcie mandatu i nie sporządzenie wniosku i co dalej?
    Od: <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Przebiegałem raz skrzyżowanie na czerwonym świetle.
    >Zatrzymał mnie patrol i chciał wlepić mandat.

    > Interesuje mnie jedno, czy te chamy które mnie zatrzymały będą musiały
    > się wybrać do sądu i zeznawać? Bo na tym mi głównie zależy.

    Ja osobiście radze przejść sie do lekarza i zapytać, czy coś na Twoję
    głupotę i aroganckie zachowanie może przepisać. Nazywasz policjantów
    sumiennie wykonujacych swoje zadania chamami. W takim razie KIM TY jesteś?

    To że Tobie na życiu nie zalezy nie znaczy, że musisz to życie utrudniać
    innym (w tym wypadku kierowcom).

    Przez kretynów, którzy nie patrzą na swiatła i włażą na jezdnię na czerwonym
    (albo jeszcze biegają - jak Ty) , nie jeden kierowaca - normalny i
    niewinny - ma na sumieniu takiego kretyna. Bo pomimo że przy potrąceniu wina
    jest pieszego to niewinnemu kierowcy jest głupio i ma nieprzyjemności.

    Mam nadzieję że Sąd przykładnie Ciebie ukaże.