  • Data: 2018-08-07 18:38:44
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ktoś i tak decyduje, nie?

    Nie jestem pewien, ale chyba do tej pory nikt nie decydował.

    > A taki kompromis istnieje, isniał i będzie
    > istniał.

    Nie wydaje mnie się, żeby istniał kompromis polegający na utajnianiu
    policjantów (jeśli nie działają pod przykrywką, ale tu takiego przypadku
    nie mieliśmy). Wręcz przeciwnie - co do zasady policjant ma obowiązek
    się przedstawiać (choć dociekliwi pewnie zauważą że w rozporządzeniu
    jest mowa o podaniu danych, a nie prawdziwych danych;)

    > Nie wiem, czy Ty próbujesz mnie usilnie nakłonic, abym wkleił Ci linka
    > do definicji sarkazmu i ironii czy też ja czegoś nie łapię? :)

    W ramach sarkazmu i ironii to nalezy przypomnieć dowcip o kolesi co
    twierdził że władza jest do dupy i milicjantach.

    Natomisat tutj nie ma miejsca specjalnie na ironię. Nawet jojo mimo, że
    bardzo chciał, po analizie prawnej z twierdzeń o podżeganiach,
    sprowadzaniu niebezpieczeńswa, linczach czy puczach... ograniczył się do
    ochrony danych osobowych i nawet on zdaje sobie sprawę, że to tak dęte,
    że dopóki osobiście minister nie będzie wyroków wydawał, to nawet nie ma
    sensu tego z prokuratury wypuszczać. Więc trzymajmy się faktów, bo już
    byli tacy co pucze widzieli, bo ktoś kanapki zamówił oraz mylili białe
    róże z bronią.

    > No, zostało im jeszcze zapełnianie więzień politycznymi przeciwnikami,
    > zakaz niesłusznych demonstracji i parę innych.

    No tak. A jak to spełnią, to potem będzie że to nie PRL bo kartek nie ma
    i kolejek po sofiksy. Tak to można w nieskończoność;) Zresztą poczekaj
    to się doczekasz. Przecież to oczywiste, że po to się przejmuje sądy,
    żeby je wykorzystywać, więc się z pewnością doczekasz.

    Shrek

    Shrek