  • Data: 2018-08-09 10:33:31
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09-08-18 o 07:43, Shrek pisze:

    > Jakby nie miało, to by nie było bólu dupy. Kulsony zdają sobie sprawę,
    > że władza wieczna nie będzie i nawet jak teraz ich obroni, to później
    > już niekoniecznie

    Każda kasta polityczna ma podobnie. Jak PO rządziło, to PiS biegał i
    urządzał burdy. Pamiętacie, jak biegali pod okno Generała Jaruzelskiego?
    Wówczas im się to wydawało za...stym pomysłem. Teraz demonstracje pod
    oknem Prezesa już nie, bo to narusza spokój szeregowego posła i jego
    kota. I jak krytykowałem wóczas te demonstracje pod oknem emeryta, to
    też tu protestowano w imię wolności.

    Nie chce mi się cofać dalej i więcej tego wyszukiwać. Generalnie Policja
    ma za zadanie pilnowanie ładu i porządku bez względu na to, jakie
    "oszołomy" i w jak szczytnym celu akurat postanawiają uzewnętrznić swoje
    poglądy. Politycy pod publikę zawsze będą na Policję najeżdżać, bo to
    modne i chwytliwe. Wielu jest niezadowolonych, bo mandat dostało. Do
    czasu, jak sami ochrony nie potrzebują.

    To coś, jak z akcjami Owsiaka. Krytykują, ale z urządzeń w szpitalach
    przez niego zakupionych korzystają. Może zrobić listę krytykujących
    Policję i w razie co, im nie pomagać. To żart oczywiście, ale nie wiem,
    czy czasem nie warto byłoby spróbować.