  • Data: 2018-07-26 03:53:04
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-07-25, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No ale co przekręcił - policjant użył siły (ponoć przepisowo i zasadnie)
    > i to zostało przedstawione.

    Ale jak chcesz dowieść słuszności racji tej czy innej strony, skoro ani
    Ty ani ja nie mamy żadnego wiarygodnego wglądu jak wyglądała całość
    sprawy?

    >>> https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_CzgnS2XrrQ
    xaVvWg2EeXmhDur1MXvpBK.jpg

    > No ci co przesłali to posłowi raczej na miejscu byli. Zresztą dość

    I byli wk.. na policje i pewnie mega obiektywni?

    > prawdopodobne, że Szczerba też. Zresztą co? Przecież materiał
    > dokumentujący jest. No chyba że też zmanipulowany.

    Materiał to fragment całości.

    > Pracuję tak, żeby się tego nie wstydzić. Jak ktoś się wstydzi swojej
    > pracy to jego problem, nie oceniających.

    To nie jest odpowiedx na moje pytanie.

    > No patrz, a tych co ich policjanci targają, co zamachu i pucze urządzają
    > publikują, z moredek, nazwisk i jakoś problemu z tym nie ma. To co
    > zwykły spacerowicz jest osobą bardziej publiczną niż funkcjonariusz?

    Argument typu "a u was biją murzynów".

    --
    Marcin