  • Data: 2018-07-25 13:30:56
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No najeżasz się ostro, jak masz jakiegoś w zasięgu, aż przez Internet widać.

    Wydaje ci się. Najeżdzam na ciebie bo głupoty gadasz i zachowujesz się
    jak rasowy milicjant z dowcipów. Najeżam się, jak kogoś zakatują na
    komisariacie i twierdzą, że 80+ punktów z sekcji na temat obrażeń nie ma
    nic wspólnego ze śmiercią i jest to tylko przekroczeniu uprawnień,
    natomiast zostawienie dziecka na chwilę jest spowodowaniem śmierci. No i
    najeżam się jak robią za polityczną policję i mają pretensję jak ktoś to
    napiszę otwarcie. Na codzień normalnie z nimi żyję, ale za przyjaciół
    ich nie uważam. Każdy rozsądny czlowiek tak ma;)

    > Apropos defibrylatora. Właśnie zostałem certyfikowanym pierwszo-
    > pomocowcem, gdzie połowę kursu mieliśmy resuscytację i AED. I tak się
    > zastanawiam, czy odgrzebywać temat w tamtym wątku czy nie.

    Koniec świata;)

    > W skrócie, procedury, których nas uczyli są takie, że wystarczy, że ktoś
    > jest nieprzytomny i nie oddycha i to samo w sobie jest już wskazaniem
    > użycia AED. Co więcej, nawet jak AED powie, że nie będzie wyładowania,
    > to się go nie odłącza tylko prowadzi resuscytacje na przemian z analizą
    > robioną przez AED co 1-2 min. I tak do przyjazdu karetki albo
    > przywrócenia odechu/krążenia. Amen.

    Przecież ci pisałem. Co złego narobiłeś wmawiając ludziom, że nie należy
    użyć AED to twoje.

    Shrek