  • Data: 2018-07-25 13:55:50
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25-07-18 o 10:54, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > I co bylo dalej ?
    > Bo jakby to nie byl brat policjanta, czy posel, to pewnie by dostal maly
    > wyrok w zawieszeniu, a co najmniej propozycje ...

    Sprawa chyba jest w toku i pewnie wyrok dostanie.

    > Brat powinien policje wezwac, a nie rzucac sie z nozem, i to w dodatku w
    > obronie nie swojego motocykla :-P

    Pewnie, że tak powinien zrobić, ale myślał, że na widok noża uciekną.
    Oni przeważnie psocili korzystając z tego, ze nikt nie widział.

    > A jak sad bedzie uczciwy i powie, ze nalezy skazac policjanta za
    > bandyckie zachowanie, jego przelozonych do ministra wlacznie i
    > prokuratora za nieuzasadnione zarzuty ? :-)

    Od tego jest sąd, ale nie sądzę. Na FaceBooku "chodzą" takie memy, że
    "zło wraca" itd. Teraz to wszystko do PiS wraca :-) Wkurzałem się, jak
    latali pod dom Jaruzelskiego i chłopu na emeryturze żyć nie dawali, to
    teraz biegają pod dom Prezesa i trzeba go pilnować. Myślę, że i do pana
    Posła wróci :-)