eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo(Nie)dozwolona klauzula w umowie o prace? › Re: (Nie)dozwolona klauzula w umowie o prace?
  • Data: 2010-07-15 15:49:19
    Temat: Re: (Nie)dozwolona klauzula w umowie o prace?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W wiadomości news:slrni3ua4t.ose.tomjas@krusty.localhost tomjas
    <t...@W...onet.pl> pisze:

    >>>> Albo powiedz po pracy, wtedy nie jestes pracownikiem tylko prywatna
    >>>> osoba.
    >>> Że co??? A jak w umowie jest zabronione
    >> Nie wiesz, co jest w umowie, dywagacje nie mają większego sensu.
    >> Wątkoczyńca napisał wyraźnie "innym pracownikom". Nie chce mi się
    >> domyślać co to miało znaczyć.
    >> Znaczy co? - wszystkim na świecie zatrudnionym na umowę o pracę?
    >> To np. bezrobotnym można?
    >> Przyjąłem, że wątkosprawca z grubsza wie co pisze i najbardziej
    >> prawdopodobne jest, że w umowie chodzi o pracowników zatrudnionych u
    >> tego samego pracodawcy.
    > Dokladnie pod warunkami na umowie sa podpisy moj i dyrekcji a pod
    > spodem:
    > "Oswiadczam, ze zapoznalem sie z obowiazujacymi u Pracodawcy
    > przepisami(...). Przyjmuję do wiadomości tresc tych przepisow oraz
    > zobowiazuje sie do ich przestrzegania i stosowania, oraz nie ujawniania
    > [oryginalna ortografia:)] innym pracownikom informacji o wysokosci moich
    > zarobkow."
    > Pod spodem moj podpis. Tak czy inaczej zaczalem ten watek nie po ty by
    > doszukiwac sie haka na pracodawce, ale z czystej ciekawosci czy sa
    > klauzule/sformulowania, ktore nawet po podpisaniu nie sa wazne.
    Wątek porusza bardzo ciekawy i istotny aspekt warunków zawierania stosunku
    pracy.
    Podsumowując: w moim przekonaniu zapis (odwołujący się jak mniemam do treści
    regulaminu pracy) jest idiotyczny, nie ma oparcia w obowiązującym prawie
    pracy i tym samym jest bez znaczenia prawnego.

    > Jasne,
    > ze zawsze mozna powiedziec, ze czytales co podpisales - mogles nie
    > podpisywac.
    Na to jest prosty sposób, który osobiście wypraktykowałem. Czynisz dopisek
    typu " w zakresie obowiązującego prawa", data, podpis i już.

    > Ale z doswiadczenia wiadomo, ze jets roznie,
    > a w niesympatycznych okolicznosciach pracodawca moze sie powolac na to
    > ze jednak podpisalem wiec musze.
    To nie działa w ten sposób.

    --
    Jotte

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1