  • Data: 2010-07-15 15:26:22
    Temat: Re: (Nie)dozwolona klauzula w umowie o prace?
    Od: tomjas <t...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 14 Jul 2010 19:59:00 +0200, Jotte wrote:
    > W wiadomości news:i1jgn4$700$1@news.onet.pl bim-bom <j...@g...pl>

    > Nie wiesz, co jest w umowie, dywagacje nie mają większego sensu.
    > Wątkoczyńca napisał wyraźnie "innym pracownikom". Nie chce mi się domyślać
    > co to miało znaczyć.
    > Znaczy co? - wszystkim na świecie zatrudnionym na umowę o pracę?
    > To np. bezrobotnym można?
    > Przyjąłem, że wątkosprawca z grubsza wie co pisze i najbardziej
    > prawdopodobne jest, że w umowie chodzi o pracowników zatrudnionych u tego
    > samego pracodawcy.

    Dokladnie pod warunkami na umowie sa podpisy moj i dyrekcji a pod
    spodem:
    "Oswiadczam, ze zapoznalem sie z obowiazujacymi u Pracodawcy
    przepisami(...). Przyjmuję do wiadomości tresc tych przepisow oraz
    zobowiazuje sie do ich przestrzegania i stosowania, oraz nie ujawniania
    [oryginalna ortografia:)] innym pracownikom informacji o wysokosci moich
    zarobkow."
    Pod spodem moj podpis. Tak czy inaczej zaczalem ten watek nie po ty by
    doszukiwac sie haka na pracodawce, ale z czystej ciekawosci czy sa
    klauzule/sformulowania, ktore nawet po podpisaniu nie sa wazne. Jasne,
    ze zawsze mozna powiedziec, ze czytales co podpisales - mogles nie
    podpisywac. Ale z doswiadczenia wiadomo, ze jets roznie,
    a w niesympatycznych okolicznosciach pracodawca moze sie powolac na to
    ze jednak podpisalem wiec musze.
    Tak czy inaczej dzieki wszystkim za odpowiedzi.
    Pozdrawiam.