  • Data: 2010-07-15 20:24:12
    Temat: Re: (Nie)dozwolona klauzula w umowie o prace?
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    spp pisze:

    > To pracodawca decyduje co mu sĹ?uĹźy a co nie.

    Nie napisałem tego czy jemu to służy czy nie. Tylko to czy warto to
    chronić czy nie, a to już całkiem inna bajka. Tutaj jego (pracodawcy)
    interes nie warto chronić.

    > IMHO zapis o tajemnicy wynagrodzenia naĹ?oĹźony na pracownika i
    > konsekwencjach za jego zĹ?amanie (wywaĹźonych) spokojnie da siÄ?
    > obroniÄ?.

    Moim zdaniem nie da sie tego obronić. Czyli jeśli miałby to być jedyny
    powód wypowiedzenia umowy o pracę, to czarno to widzę dla pracodawcy w
    sądzie pracy.

    --
    @2009 Johnson