  • Data: 2010-07-15 20:33:32
    Temat: Re: (Nie)dozwolona klauzula w umowie o prace?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:i1nob5$i6j$1@news.onet.pl spp <s...@o...pl> pisze:

    > Nie sądzę abym Cię przekonała ale ...
    Dobrze sądzisz.
    Cytatem niewiadomego pochodzenia zamiast rzetelnej podstawy prawnej?
    Pełnego gadek typu "wydaje się", "można wywieść", wydaje się właściwym",
    może potencjalnie wystąpić" itp. bzdety?
    Ale KP to poczytać i artykułów bez sensu nie przywoływać nie zaszkodzi, nie?

    Kiedyś szukałem informacji związanych z prawem pracodawcy do odwołania
    pracownika z urlopu.
    I natknąłem się na taką opinię jakiegoś nędznego kauzyperdy (nawet się chyba
    nazwiskiem podpisał) - pracownik musi udając się na urlop podać pracodawcy
    sposób kontaktu (głównie chodziło o nr telefonu), bo nie może utrudniać mu
    skorzystania z jego prawa.
    Bzdet oczywisty.
    I ty mniej więcej tej samej wartości opinie serwujesz.

    --
    Jotte