  • Data: 2008-09-22 14:54:11
    Temat: Re: Natrętni telemarketerzy
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie kończyłem prawa, więc się z Tobą kłócić nie będę. Ale na mój
    > chłopski rozum Twoje tłumaczenia jest złe. To, że widniejesz w książce
    > telefonicznej faktycznie oznacza, że każdy może się z tobą skontaktować.
    > Ale jeśli wyraźnie dasz do zrozumienia komuś kilkakrotnie, że nie
    > życzysz sobie dalszych kontaktów, a mimo to ta osoba dalej to robi - to
    > to moim zdaniem podchodzi pod napastowanie. Nie wiem, czy tak samo
    > postrzegane jest to przez polskie prawo.

    Też nie kończyłem prawa, ale na mój chłopski rozum, to o napastowaniu -
    jeśli w ogóle - można by mówić wtedy, gdy dzwoniłaby ciągle jedna osoba.
    Natomiast jeśli dzwoni kilka, to dochodzi tutaj element braku właściwego
    przekazywania wiedzy o przypadkach odmowy ze strony klientów pomiędzy
    nimi - czyli albo niechciejstwo, albo burdel w dokumentacji, albo po
    prostu brak dokumentacji. I chociaż można to uznać za nieprofesjonalne
    ze strony firmy, to na pewno obala to ewentualny zarzut napastowania.

    --
    Wielka kompromitacja w Pekinie:
    http://pracownik.blogspot.com