eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNatrętni telemarketerzyRe: Natrętni telemarketerzy
  • Data: 2008-09-22 19:06:37
    Temat: Re: Natrętni telemarketerzy
    Od: note11 <n...@e...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Prosiłbym uprzejmie o w miarę możliwości poważne podejście do tematu.
    dobrze działa umawianie się na konkretny dzień i godzinę ("wie pan,
    teraz nie mogę rozmawiać, ale w xx o yy to chętnie")
    w 99% przypadków nie dzwonią o wyznaczonej porze tylko np tydzień
    później. daje to wyborną okazję, aby ich zmieszać z błotem (grzecznie
    lub nie, jak kto woli) i skonkludowanie, że tak niepoważnej firmy w
    ogóle nie bierzemy pod uwagę przy kupnie
    usług/towaru/ubezpieczenia/viagry/kota_w_worku.

    inna dobra opcja "ale ja przecież już mam u państwa
    konto/kartę/ubezpieczenie/trzeci filar/kota_w_worku"

    miałem jednak skrajny przypadek głupiej rury, która nie rozumiała
    grzecznie i kulturalnie przekazywanych próśb o nie nękanie telefonami.
    co gorsza, miała w zwyczaju nawijać jak katarynka od pierwszego "halo",
    niemalże bez przerwy, także trudno ją było przegadać. podziałała metoda
    brzydka, niegrzeczna i wstyd mi za nią: odbierałem tel i kładłem go na
    biurku. mniej więcej po 10 minutach milkł...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1