  • Data: 2010-11-14 22:53:42
    Temat: Re: Nasza klasa i zgoda na wykorzystanie fotografii
    Od: witek <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/14/2010 3:12 PM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Tylko ta koncepcja była chyba średnio dochodowa.

    ale zawsze.
    Można z tego było wyciągnąć całkiem niezłą kasę jak na polskie warunki.
    najbogatszym polakiem moze by sie nie zostało, ale trochę by tego było.

    Gimnazjumowcy sadzący
    > marchewki są lepsiejsi.

    No i dlatego stało sie to co się stało.
    Ale stało się tak dopiero po srzedaży NK, gdy kasa zaczęła być na
    pierwszym miejscu.

    > Poza tym, czemu skończyła? Przecie nadal możesz se szukać znajomych. Nie
    > musisz zaglądać na profile obcych.

    dlatego ciągle mam tam jeszcze konto, chociaż zaglądam nie czesciej niz
    raz na miesiac.
    Po co mi dowiadywać się, że jakaś magdzia cool xD dołączyła do mojej szkoły.
    Nie da sie po prostu przefiltrować informacji, która ma dla mnie zerową
    wartość.

    > Dla mnie koncepcja była i tak do dupy, bo co z tego, że znalazłem
    > profile dawnych kolegów z klasy, jak nic i tak z nich się nie
    > dowiedziałem? Jakaś niewyraźna fotka i tyle.

    najwyrazniej nikt nie chciał dzielić się wiekszą liczbą informacji
    dostepnej dla wszystkich, a ograniczyć dostępu tylko do pewnej grupy
    znajomych się nie dało.

    Chetnie bym pokazał coś wiecej znajomym z klasy, ale tym z podwórka już nie.

    Do tej pory zresztą nie da się podzilić znajomych na grupy.
    Wszyscy do jednego wora.

    > To już Linkedin lepszy, bo
    > można sprawdzić jakie kto szkoły pokończył, gdzie pracował...

    ale tylko dlatego, że ktoś je tam wpisał.
    tak samo mógł w NK, ale z jakichś powodów nie chciał.
    Pytanie dlaczego?

    > Dla mnie sens to by miało, jakbym znalazł Jana Nowaka z 3a w podstawówce
    > i nagle się dowiedział, że chłopak mieszka w Berlinie, pracuje u
    > Mercedesa, ożenił z Claudią Schiffer, na wakacjach był na Hawajach
    > ostatnio. A np. Wacek Konieczny siedział 3 lata za rozbój, ma trzecią
    > żonę i dwójkę nieślubnych dzieci, a pracuje jako kościelny na sąsiedniej
    > parafii katolickiej, a wakacje spędził w Szambowie Małym. Wtedy bym się
    > mógł podowiadywać, co inni robią. A tak, to po co mi lista z dziennika
    > przepisana? Przeca że tacy byli w klasie to pi razy drzwi pamiętam.

    a co masz o sobie na profilu w NK? Co mogą dowiedzieć się o tobie inni?

    chcesz sie o tych ludziach cos dowiedziec? zapytaj, zadzwon, spotkaj sie
    to sie dowiesz.

    gdybym na NK mogl taką informację umiescic tylko dla ciebie, pewnie bym
    to zrobił, ale dla wszystkich? nie dziekuję. NK takiej funkcjonalnosci
    nie udostepnia. nie moge wklepac informacji i zdecydowac kto ja zobaczy,
    a kto nie.