  • Data: 2010-11-14 21:12:07
    Temat: Re: Nasza klasa i zgoda na wykorzystanie fotografii
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.11.2010 20:49, Jacek_P pisze:
    > Hm, szkoda tego portalu. Koncepcja wyjściowa jako portalu spotkaniowego
    > 'po latach' a nie dla aktualnych uczniów/studentów była niezła. Sam
    > odświeżyłem kontakty z dawną klasą z podstawówki i liceum. Potem przywlokła
    > się gówniażeria i koncepcja się skończyła.

    Tylko ta koncepcja była chyba średnio dochodowa. Gimnazjumowcy sadzący
    marchewki są lepsiejsi.

    Poza tym, czemu skończyła? Przecie nadal możesz se szukać znajomych. Nie
    musisz zaglądać na profile obcych.

    Dla mnie koncepcja była i tak do dupy, bo co z tego, że znalazłem
    profile dawnych kolegów z klasy, jak nic i tak z nich się nie
    dowiedziałem? Jakaś niewyraźna fotka i tyle. To już Linkedin lepszy, bo
    można sprawdzić jakie kto szkoły pokończył, gdzie pracował...

    Dla mnie sens to by miało, jakbym znalazł Jana Nowaka z 3a w podstawówce
    i nagle się dowiedział, że chłopak mieszka w Berlinie, pracuje u
    Mercedesa, ożenił z Claudią Schiffer, na wakacjach był na Hawajach
    ostatnio. A np. Wacek Konieczny siedział 3 lata za rozbój, ma trzecią
    żonę i dwójkę nieślubnych dzieci, a pracuje jako kościelny na sąsiedniej
    parafii katolickiej, a wakacje spędził w Szambowie Małym. Wtedy bym się
    mógł podowiadywać, co inni robią. A tak, to po co mi lista z dziennika
    przepisana? Przeca że tacy byli w klasie to pi razy drzwi pamiętam.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek