  • Data: 2005-09-27 14:38:09
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: Maciej Olędzki <l...@n...onecie> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 26 Sep 2005 21:00:30 +0200, JFK napisał(a):

    > Poszukaj Tiger Family Pack to jest wlasnie 5 licencji.

    Nie widzę większego sensu porównywania Tiger Family Pack z 5 licencjami
    OEM. To tak jakbym ja porównywał Windowsa z MSDNAA z Tiger Family Pack.

    A co się stanie jeśli jeden z członków rodziny wyprowadzi się? Będzie
    musiał kupić nową licencję?

    > OEM pomijam bo trzeba do niego kupic jakis sprzet wiec liczylem Box.

    Jak się jeszcze pośpieszysz, to zdążysz kupić OEMa z myszką.

    Maciej Olędzki