  • Data: 2005-09-28 01:26:09
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: atlanta <m...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... wrote:

    > gowno prawda, linux z najnowszym kde jak sie odpali to pewnie sie zawiesi po
    > chwili.
    > i tyle wart twoja teroia co do wymagania sytemu

    Dobrze. Jest do d.

    I co z tego?

    Nie bandycie Gatesowi decydowac co my konsumenci mamy uzywac.

    > te strony daja mozliwosc wyboru programistom narzedzi a co z atym idzie
    > umoliwiaja wybor
    > platformy na ktora chca pisac, ONI w zdecydowanej wiekszosci wybieraja
    > windowsa,

    Zdaje mi sie ze MSyf przylapano na uzywaniu... Linuxa.

    > czesto korzystaja z oprogramowania firmy Borland ktora glownie pisze
    > kompilatory pod windowsa(co o tej fimrmie sadzisz?zlodzieje? zarobili w
    > osttanim roku 100 mln $, slreca co?)
    > i wlasnei ich narzedzia czesto sa wybierane.
    > Jak widzisz nie bil decyduje o przetrwaniu windowsa a programisci ktorych to
    > oprogramowanie na codzien uzywamy,
    > przestana pisac na pod ten system, windows przejdzie do historii.

    Dalej krecisz sie w kolku. Niech sobie wybiera kazdy co chce. Ale niech
    ma wybor. Tymczasem konsument nie ma wyboru przed polka sklepowa (nie w
    laboratorium), bo jest zmuszany do Windows przez bandyte z Redmond.