  • Data: 2005-09-28 01:18:06
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: atlanta <m...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... wrote:

    > www.promise.pl to jest sklep promowowany przez microsoft polska, i glowny
    > zreszta internetowy sprzedawaca
    > oprogramowania tej formy, obok windowsa znajdziesz tam linuks suse. Jak to
    > skomentujesz?

    Tak to skomentuje jak auta hybrydowe Forda. To takie auta ktore uzywaja
    benzyny i elektrycznosci na zmiane. Niby przyjacielskie srodowisku.
    Zakladajac, ze nie mozna zrobic auta calkowicie elektrycznego, pomimo iz
    technologia jest od dekad.

    Ford tym sie chwali, ale nigdzie tego auta nie kupisz, bo to fikcja
    obliczona dla frajerzynow jak ty. Czyli jest, ale tylko do celow
    propagandowych.

    Identycznie MSyf popiera promise.pl

    Pokaz mi laptop bezposreednio od producenta typu Toshiba, z opcja
    Linuxa. Pogadamy.

    > jestes zalosny, co ty myslisz zbucu e ktos napisze oprograowanie i wystawi
    > zrodla zebys mogl sam sobie skompilowac?

    W kazdym przemysle konkurencja dobrze wie co ukrywa przeciwnik na rynku.
    KAZDYM. McDoanld's wie dokladnie jakie srodki chemiczne sa we frytkach
    KFC, Philip Morris wie dokladnie co jest podkladane do Westow, itd.

    Jestes zalosny nie zdajac sobie sprawy jak dziala przedsiebiorstwo typu
    MSyf. Ich tajemnice sa moze tajemnicami dla takich dupkow jak ty.

    > Ukrasc.
    > pokaz mi zrodla, macos, pokaz mi zrodla Lotus-a pokaz mi zrodla gier
    > komercyjnych firm innych innych nioz microsoft
    > (daruj sobie quake), pokaz zrodla GTA Vice City i uzasadnij czemu oni nie sa
    > zlodziejami, badytami tylko Bill

    Dlatego ze Bill prowadzi dzialalnosc *kryminalna*. Za co mial sprawe
    zrobiona przez prokuratorow.

    > no to pluj k. na wlasciciela skepu bo to on dobiera towar ktory hcce
    > sprzedawaac

    Maly sprzedawca w Pcimiu nie ma nic do gadania. Za niego decyduja
    oszusci jak Gates.

    > linux tez wprowadza uaktualnieniea on-line, coraz wiecej firm to robi,
    > oznacza to ze sprzedaja produkt wadliwy?
    > Napisales kiedys bucu choc jeden program? Pochwal sie.

    Nie odwracaj kota ogonem. Sprzedal wadliwy produkt, czy nie?