  • Data: 2007-08-03 16:37:11
    Temat: Re: NIespodziewany przelew na konto.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    ER wrote:

    > Okaże?
    > Przecież wiesz skąd te pieniądze wpłynęły!

    Ja? A skąd mam wiedzieć? Przede wszystkim to nie mi wpłynęły ;)

    > Znasz człowieka? Firmę?
    > Czy wierzysz w dobre skrzaty, które przelewają nieznajomym 4k PLN?

    Może zwrot jakieś skumulowanej nadpłaty, może jakiś konkurs, może ktoś
    był kiedyś coś winien i się teraz "poczuł".

    W każdym razie można być pewnym, że jeśli nie było to należne, to ktoś
    się po to zgłosi (z odpowiednimi dokumentami, że to jego). I wtedy
    oczywiście należy oddać.