  • Data: 2007-08-03 22:28:42
    Temat: Re: NIespodziewany przelew na konto.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Madoniowie wrote:

    > A ty już jej nie masz, żeby się zainteresować i zwrócić, co nie Twoje?

    Niekoniecznie nie moje. Np. dzisiaj dostałem telefon ze starej
    spółdzielni, że wiszą mi jakąś nadpłatę. Nie mieli mojego numeru konta,
    więc nie zrobili przelewu, ale gdyby mieli, to by pewnie zrobili - i
    wtedy miałbym pieniądze-niespodziankę. Ty byś pewnie przelał od razu z
    powrotem. I gdyby teraz w spółdzielni był drugi taki sam idiota, to by
    zaraz zrobił przelew z powrotem. I tak byście sobie przelewali do
    us*.*nej śmierci...

    > Aaaa zapomniałem. Nakładu pracy i kosztów to wymaga. Za duża fatyga dla
    > jaśniepana.

    Nie jestem instytucją charytatywną. A jak ty jesteś taki wyrywny, to
    poszukaj mi mojego scyzoryka - gdzieś go położyłem i nie pamiętam gdzie ;->

    > Poszkodowaną będzie jednak pewnie osoba trzecia. Bo mamy
    > uczciwych inaczej.

    No, np. ciebie - zgrywasz nadgorliwego świętoszka, a w rzeczywistości
    oczerniasz aż ziemia jęczy.

    > Rozgryzłeś mnie. Tak mi wstyd, że już się więcej pewnie nie odezwę.

    Obiecanki-cacanki.