  • Data: 2007-08-03 20:21:29
    Temat: Re: NIespodziewany przelew na konto.
    Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik *Andrzej Lawa* w wiadomości o kryptonimie
    "p...@n...lechistan.com" napisał:

    > Duh - z historii rachunku.

    A ty już jej nie masz, żeby się zainteresować i zwrócić, co nie Twoje? Aaaa
    zapomniałem. Nakładu pracy i kosztów to wymaga. Za duża fatyga dla
    jaśniepana. Poszkodowaną będzie jednak pewnie osoba trzecia. Bo mamy
    uczciwych inaczej.

    > Chyba wzorujesz się na premierze i pieniądze oddajesz swojej mamusi i
    > konta bankowego w życiu nie widziałeś.

    Rozgryzłeś mnie. Tak mi wstyd, że już się więcej pewnie nie odezwę.
    --
    Pozdrawiam,
    Przemek