  • Data: 2007-08-03 15:26:13
    Temat: Re: NIespodziewany przelew na konto.
    Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik *Andrzej Lawa* w wiadomości o kryptonimie
    "1...@n...lechistan.com" napisał:

    > Biedaku... Wytłumaczyć ci znaczenie tego słowa?

    Tak, poproszę. Interesuje mnie Twoja definicja. Bo zwracanie pieniędzy tylko
    "jak ktoś sie upomni" uczciwym nazwać się IMHO nie da.

    Moją wypowiedź bardziej kierowałem do wątkotwórcy, który pytanie zadaje w
    celu obczajenia, czy da się zrobić tak, żeby pieniędzy nie trzeba było
    oddawać.
    --
    Pozdrawiam,
    Przemek