eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNIE !!!!! DLA IDIOTÓW !!!Re: NIE !!!!! DLA IDIOTÓW !!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.
    tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Plumpi" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NIE !!!!! DLA IDIOTÓW !!!
    Date: Wed, 13 Jul 2005 08:42:59 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 45
    Message-ID: <db2dgd$6pg$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <daunt8$op7$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <o...@7...telgam.pl>
    <db2d95$5m1$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: mars.hcz.com.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1121237325 6960 212.160.234.129 (13 Jul 2005 06:48:45
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Jul 2005 06:48:45 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:312338
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Na takich niuczciwych sorzedawcow jest bardzo prosty i skuteczny
    >> sposob. Wymaga jedynie paru godzin i samozaparcia. Mianowicie stoisz
    >> przy stoisku , kasach , punktcie wydawania gwarancji i opowiadasz
    >> innym klientom o swoich klopotach i
    >> jak Cie potraktowano. Jak zniechcecisz pare osob kupujacych jakis
    >> wiekszy sprzet typu lodowka, pralka , telewizor to sami oddadza
    >> pieniadze i jeszcze przeprosza. Na pewno sprubuja zastraszenia
    >> ochrona i policja. W przypadku ochrony wyprowadzic nie moga- jezeli
    >> sila to wzywaj policje i groz zaskarzeniem, a jezeli policja to
    >> stwierdz, ze z checia poczekasz - w koncu to co opowiadsz to czysta
    >> prawda. Jezeli sklep nie potrafi sie kulturalnie zachowac to nie
    >> widze powodow aby samemu byc uprzejmy.
    >
    > Tylko, że zgodnie z prawem MM może mi wystawić tyłek do pocałowania.
    > Taka jest prawda, że to nasz ustawodawca stawia mnię jako firmę na
    > straconej pozycji. Niestety nie wiedziałem o tym wcześniej, ponieważ
    > nie miałem problemów z egzekwowaniem gwarancji do tej pory, a z
    > drugiej strony było takich sytuacji niewiele.
    > Ze strony MM jest to nie w porządku, że w ogóle przyjmują do
    > reklamacji sprzęt od firm. Przecież gdybym sam wysłał ten napęd do
    > serwisu to już dawno byłoby po sprawie, a tak już 6 tydzień nie mam
    > sprzętu i co najgorsze nie wiem kto zawinił czy serwis firmy Lite-On
    > czy też MM. Niewiadomo od kogo dochodzić swoich praw.
    > Po napisaniu drugiego pisma dość szybko dostałem odpowiedź z MM - w
    > ciągu 3 dni, a nie 14 jak wcześniej mnie straszono.
    > Przekazali sprawę do autoryzowanego serwisu firmy Lite-On. Zobaczymy
    > jak oni się ustosunkują do całej sprawy.
    > Mogę chyba jeszcze się powoływać na "rękojmię" z K.C. , która podobna
    > jest do "niezgodności", ale działa pomiędzy podmiotami gospodarczymi
    > lub po prostu dochodzić swoich racji na drodze sądowej z MM, ponieważ
    > ta firma przyjmowała ode mnie i wydawała sprzęt.
    > Echhhhh.......!
    > Czy ci nasi piep...... parlamentarzyści muszą zepsuć wszystko czego
    > się dotkną ? :)

    Zapomniałem jeszcze dodać, że proponowana przez Ciebie metoda raczej nie
    należy do najlepszych, ponieważ MM jest na prawie i zawsze może znaleźć 150
    paragrafów, żeby wytoczyć mi proces choćby o zniesławienie czy coś w tym
    stylu.
    Z drugiej strony szkoda mojego czasu.

    --
    Jacek "Plumpi"


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1