  • Data: 2007-02-06 20:15:44
    Temat: Re: Mozliwosc obrony.. Prosba o pomoc..
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:eqac0g$psi$1@inews.gazeta.pl...

    Zacznij od ustalenia, co napisała portierka. Jeśli napisała, że Ty dokonałeś
    zniszczeń, to wyjaśnij wysokiej komisji, żeby zawiesili swoje postępowanie do
    czasu zakończenia postępowania prokuratorskiego, a następnie złóż zawiadomienie
    do prokuratury o pomówieniu Cię przez portierkę. nie zapominaj, że art. 234 kk
    mówi nie tylko o organach ścigania za przestępstwa lub wykroczenia, ale również
    za "przewinienia dyscyplinarne". Skoro faktycznie widziała Was o 23:00 na
    korytarzu i na tej podstawie pomówiła o zniszczenie mienia, to moim zdaniem
    powinna zostać skazana z przywołanego artykułu.

    Gorzej, jak będzie obstawać przy tym, ze widziała Was, gdy niszczyliście to
    mienie. Ale tak, czy siak ta komisja powinna jakoś opierać się na dowodach, a
    nie poszlakach. Chwilowo radził bym napisać do Rektora pismo, ze zostałeś
    bezpodstawnie pomówiony przez pracownika uczelni i prosisz o użyczenie
    kserokopii stosownego dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem, bo
    zamierzasz złożyć zawiadomienie o przestępstwie. Wydaje mi się, że to powinno
    wystarczyć, by w automagiczny sposób sprawa się wyjaśniła.