  • Data: 2007-02-07 06:33:10
    Temat: Re: Mozliwosc obrony.. Prosba o pomoc..
    Od: Michał <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To znaczy co ma ta komisja rozpatrywać? To wyrzucenie z akademika?

    Tak. Wniosek do komisji skieruje dziekan z prosba o wyrzucenie z
    akademika. Powodem beda zniszczenia jakie powstaly tej feralnej nocy.

    > A robienie imprez jest zabronione/ Jaki jest zwiazek
    > przyczynowo-skutkowy pomiedzy imprezą, a tymi szkodami?

    Z tego co pamietam imprezy sa dozwolone tylko po uzyskaniu pisemnej
    zgody kierowniczki. Przy czym moja "impreza" to bylo zwykle _siedzenie_
    na korytarzu przez 3 osoby - samych mieszkańców akademika, żadnych gosci
    z zewnatrz. Nie bylo tancow, hulancow, spiewow i glosnej muzyki..
    A zwiazek - no coz: sa szkody, sa osoby odpowiedzialne (robiace
    impreze), poniosa one koszty i ze wzgledu na powstale szkody wyrzucone z
    akademika.

    [...]
    > To poczekaj na fakty. Dziwna ta uczelnia jakaś, albo od moich czasów sie
    > dużo zmieniło.

    I na koniec jeszcze jedna sprawa. Jak juz wspomnialem dziekan jest moim
    promotorem. Do tej pory dazyl mnie duzym zaufaniem, jednak kiedy
    zobaczyl mnie wsrod osob ktore byly na spotkaniu sam powiedzial ze
    bardzo sie zawiodl i niespodziewal sie czegos takiego. W jego oczach
    stracilem bardzo wiele. Z normalnego studenta stalem sie wandalem i
    chuliganem. Czy mozna cos z tymtakze zrobic? Na podstawie nieslusznych
    oskarzen stracilem mozliwosc "dobrego" kontaktu z promotorem...

    --
    michal