  • Data: 2007-02-06 16:56:50
    Temat: Mozliwosc obrony.. Prosba o pomoc..
    Od: Michał <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Drodzy Grupowicze, mam do Was prosbe...

    Mieszkam w akademiku i ostatniej nocy wydarzyla sie bardzo niemila
    historia... Zdewastowane i zniszczone zostalo bardzo duzo rzeczy. Stalo
    sie niestety tak ze ja razem z dwoma kolegami bylismy w miedzy czasie na
    korytarzu (z butelkami piwa) od 22.00 do 0.30 widziani przez portierke,
    ktora napisala po godzinie 1.30 w nocy raport. Opisala w nim wszystkie
    szkody i na koniec wymienila moj pokoj jako pokoj w ktorym byla impreza.

    Dzis okazalo sie ze za cala ta historie zostalem oskarzony ja, koledzy
    i jeszcze osoby z dwoch innych pokojow (ktorzy prawdopodobnie sa w jakis
    sposob z problemem zwiazani). Grozi nam za to albo wyrzucenie z
    akademika (na wlasna prosbe przez co w zadnych aktach nie zostanie to
    opisane) albo komisja dyscyplinarna na uczelni.

    Osobiscie do glowy przychodzi mi tylko i wylacznie to drugie
    rozwiazanie. Nie mam ochoty jakos brac odpowiedzialnosci za dzialania
    takich debili, ktorzy byli w stanie to wszystko zrobic. Mam jednak
    pytanie do Was czy to bedzie najlepsze wyjscie?

    Co moge powiedziec w swojej obronie? Hmm.. osoba ktora mieszka w moim
    pokoju nie brala udzialu w mojej "imprezie". Siedziala w pokoju i uczyla
    sie - zatem jest jakims swiadkiem. Dowod na to ze to bylem ja oczywiscie
    zadnych nie ma, poza tym raportem portierki. Raport zostal napisany po
    godzinie 1.30. Portierka natomiast widziala nas tylko raz o 23.00.

    I sprawa druga. Zaznaczyc tu musze, ze zgodnie z regulaminem domu
    studenckiego (link:
    http://www.polsl.pl/alma.mater/akademiki/regulamin.h
    tml) nie mozna w nim
    spozywac alkoholu - my ten zakaz zlamalismy. Czy zatem komisja ktora
    powolana zostala do wyjasnienia sprawy zwiazanej ze zniszczeniami moze
    ukarac nas za alkohol?

    Ech.. Sprawa jest dosc skomplikowana, a ja chcialbym by jednak zostala
    zgodnie z prawda wyjasniona. Co mozecie poradzic?

    --
    michal