  • Data: 2006-01-22 16:35:22
    Temat: Re: Moralnosc sedziow
    Od: blogger <r...@n...fr> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... wrote:

    > to teraz nie rozumiem, mowisz ze ameryka taka sprawiedliwa, czemu w takim

    > no to pogratulowac prokuratorow w ameryce.

    Kazdy prokurator na swiecie ciagnie w swoja strone. Tak jak oskarzony.
    Co w tym dziwnego?

    > u nas tez.

    A nad tym apelacyjnymi w panstwie prawa potrzebny jeszcze jest
    Strasbourg :-P

    > jestes pewny ze to bylo wszystko co mu zarzucono? Widziales akta sprawy?
    > Urban dostal wyrok za zniewazenie osoby czy obraze uczuc religijnych?

    obraze.

    > w zakres wolnosci slowa nie wchodza oszczerstwa ,zniewazenia itp., szmacisz
    > te 'instytucje'.

    Dla gardockiego zniewaznie, dla mnie krytyka po wyroku w Strasbourgu.
    Wchodzac na swiecznik pozbawiamy sie pewnej ochorny imienia. A bedac
    kryminalista na siweczniku szczegolnie.

    > a co Nieznalkska zrobila? Dokladnie

    Obrazila Moherowe Berety obrazem z penisem w ramce krzyza. Co ciekawe to
    obrazila mimo ze te bereciki w ogole w galerii nie byly. A niezwisly
    sad skazal.