  • Data: 2006-01-22 20:16:33
    Temat: Re: Moralnosc sedziow
    Od: july <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... wrote:

    > no i ku..wa co z tego? Jaki to ma zwiazek ?

    Taki, ze w panstwie prawa Kutasa Garockiego wydaje sie polityczne wyroki
    na przeciwnikow politycznych.

    > mozesz ku..a chodz jeden raz podac podatsawe prawna? Ja mam konstytucje na
    > biurku, podaj numerek a publicznie CIe przeprosze jezlei masz racje,

    nie interesuje mnie to.

    > przeczytaj komentarz to bedziesz wiedziec.

    Ja nie pytam o porade czy mam czytac komentarz. Ja pytam sie o twoja
    osobista opinie.

    > w kemnatrzy na pewno jest o tym obszernie, dostepny w ksiegarni:
    > zakamycze.com.pl

    Podaj definicje uczuc religijnych ktore bronisz.
    Jak narazie bronisz nie wiedzac co.

    > nie, wyrzucanie skorupek z jajka swieonego nie obrza moich uczuc,

    wiec jestes heretykiem.

    > natomiast
    > podpiecie h.ja w miejsce jezusa
    > do ktorego sie modle jak najbardziej tak

    Wiec placz do poduszki, a nie biegaj z tym do prokuratora. Instytucja
    ktora wykorzystuje swiecki aparat jako policje religijna naywa sie
    Inkwizycja.

    I tak przy okazji, to czy aby katolicy nie maja obowiazku przebaczac i
    nadstawiac drugiego policzka?

    > ja pierd. rece opadaja, jest publicznie dotspeny dla blizej nieogranczonej
    > liczby osob, KAZDY moze wejsc i zibaczyc
    > i to wystraczy,

    Nie wystarczy. W sieci jest mnostwo grafiki obrazajacej katolikow.
    Dostepne dla wiekszego ogolu niz galeria w gansku. Wystarczy kliknac i
    zobaczyc...

    Dopiero wtedy mozna poczuc sie obrazonym. Fakt ze cos jest dostepne nie
    jest wystarczajacy.

    > ponadto galeria byla rowniez pokazywana w telewizji oraz
    > wgazetach. Nie musi byc 40 mln polakow obecnych w galerii
    > by ukarac te osobe.

    A to juz jest problem gazet, a nie artystki.