  • Data: 2006-01-22 16:52:08
    Temat: Re: Moralnosc sedziow
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kazdy prokurator na swiecie ciagnie w swoja strone. Tak jak oskarzony. Co
    > w tym dziwnego?

    poszukaj przysiegi jaka skladaja prokuratprzy to sie dowiesz, prokurator nie
    ma obowiazku udupienia osoby
    ktora policja czy zglaszajacy przestepstwo mu poda na tacy a dojsc do prawdy
    i doprowadzic do skazania winnego.

    > A nad tym apelacyjnymi w panstwie prawa potrzebny jeszcze jest Strasbourg
    > :-P

    Czytales ksiazke "Prawdziwa Zbrodnia" Andre Klavana ? (na faktach
    autentycznych)
    To jest twoim zdaniem sprawidliwy osad ?

    > obraze.

    obraze osoby czy uczuc religijnych? nie musze wspominac ze toczy sie proces
    beatyfikacyjny Jana Pawla II ?
    Znajac sposob zachowania Urbana oraz jego 'wiare' nie sadze by nie mial na
    celu piszac Starzec z watykanuponizenia Papieza

    > Dla gardockiego zniewaznie, dla mnie krytyka po wyroku w Strasbourgu.

    to co na codzien piszesz do zeniwaga, oszczerstwa, konstytucja wyraznei mowi
    ze ograniczenia moga si epojawic w ustawach i wlasnie te si epojawiaja
    miedzyinnymi w kodeksie karnym. Poza tym jak juz czytasz konstytucje to
    poczytaj o twoich obowiazkach.

    > Wchodzac na swiecznik pozbawiamy sie pewnej ochorny imienia. A bedac
    > kryminalista na siweczniku szczegolnie.

    nie, jezlei ktos popelni - jezeli! - przestepstwo to absolutnie nikogo nie
    uprawnia to do popleniania przestepstw na jego szkode.

    > Obrazila Moherowe Berety obrazem z penisem w ramce krzyza.

    sorry, ale to ewidentna obraza uczuc religijnych, ja bym za to nie dal
    grzywny a kare bezwglednego pozbawienia wolnosci.
    przegiecie paly,

    Co ciekawe to
    > obrazila mimo ze te bereciki w ogole w galerii nie byly. A niezwisly sad
    > skazal.

    galeria byla dstepna dla publiki, to wystarczy, nie musi tego ogladac cale
    spoleczenstwo.

    P.