  • Data: 2006-01-22 20:03:15
    Temat: Re: Moralnosc sedziow
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sokolowski tez....

    no i ku..wa co z tego? Jaki to ma zwiazek ?

    ustosunkuj sie do ponizszego (* zamiast wstawiac fragmnty w ogole nie
    zwiazane z tematem

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ (*
    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    > Jezeli nie wiesz, to nie powinienies uzywac komputera bez nadzoru
    > rodzicow.

    mozesz ku..a chodz jeden raz podac podatsawe prawna? Ja mam konstytucje na
    biurku, podaj numerek a publicznie CIe przeprosze jezlei masz racje,
    albo zamilcz bo sie osmieszasz, Jezlei nie posiadasz tego aktu, oto
    bezposredni link:
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU19970780483&type=3&name=D19970483Lj.pdf
    mam dziwne wrazenie ze nigdy tego nie czytales.

    > A skad wiesz ze sie nie praktykuje?
    >
    > A jezeli Hindus ma przesiadke na lotnisku w Warszawie i zauwazy trutki na
    > szczury rozlozone na lotnisku? Ma prawo do ochornu takie same jak katolik?

    przeczytaj komentarz to bedziesz wiedziec.

    > Nie moge, bo moim zdaniem nie mozna zdefiniowac "uczuc religijnych".
    > Zreszta zadna ustawa nie definjuje.

    w kemnatrzy na pewno jest o tym obszernie, dostepny w ksiegarni:
    zakamycze.com.pl

    > Ale skoro penis w konturach krzyza obraza twoje uczucia, to wyrzucanie
    > skorupek ze swieconego jajka tez. Szczur dla niektorych jest wazniejszy
    > niz Jezus.

    nie, wyrzucanie skorupek z jajka swieonego nie obrza moich uczuc, natomiast
    podpiecie h.ja w miejsce jezusa
    do ktorego sie modle jak najbardziej tak

    > Zeby powachac zapach to musisz udac sie na miejsce. Nie mozesz byc w inym
    > miejscu nieswiadom i zglaszac szkode za cos o czym nazet nie wiedziales..

    ja pierd. rece opadaja, jest publicznie dotspeny dla blizej nieogranczonej
    liczby osob, KAZDY moze wejsc i zibaczyc
    i to wystraczy, ponadto galeria byla rowniez pokazywana w telewizji oraz
    wgazetach. Nie musi byc 40 mln polakow obecnych w galerii
    by ukarac te osobe.

    > Zdziwienie technika hotelarskiego. Teraz to ty obraziles moje uczucia
    > swoja glupota. :-P

    sugerujesz ze sie modle do jajka wiec prosze o wyjasnienie, bo mam wrazenie
    ze pierd. glupoty.
    moze pochwal sie jakie ty szkoly ukonczyles?
    Ja obecnie studiuje matematyke a Ty ? Jakie studia prawnicze skonczyles?

    P.