  • Data: 2006-01-22 19:27:15
    Temat: Re: Moralnosc sedziow
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma znaczenie co tam garodcki wyczytal w aktach. Ma znaczenie, ze
    > Urban, ja czy Ty mamy prawo krytykowac kogo chcemy. A jezeli komus to
    > obraza uczucia, to juz ich _prywatna_ sprawa.

    wolnosc slowa jest ograniczona prze zustawy w tym przez kodeks karny, Urban
    popelnil przesepstwo,
    jezeli uwazasz ze nie mieli prawa go skazac to uzasadnij (podstawa prawna
    albo zamilcz)

    > Niewazny.

    co niewazne? Moze podaj art konstytucji rzeczypospolitej polskiej ktory
    uniewaznia te artykuly

    > Jakie oszczerstwa?

    uogolnianie

    > Sokolowski mi swiadkiem.

    moze bedziesz miec okazje udoowdnic przed sadem, modl sie by to nie byl ad
    amerykanski bo do konca zycia sie nie wyplacisz

    > Niektorzy tak:
    > http://images.google.com/images?q=rat+temple&hl=en&b
    tnG=Search+Images

    a skad pewnosc ze oni sie do szczurow modla? zreszta gdyby nawet to w ich
    kraju cos takiego moze byc karalne, u nas sie tego nie praktykuje
    wiec nie widze powodu by za to karac. Nie znam zreszta komentarza do art
    196, polecam wiec zakupic komentarz, tam jest na pewno wszystko dokaldnie
    wyjasnione,
    Po przeczytaniu wroc i komentuj

    > Nie ma znaczenia czy jest. To nie jest warunek zaistnienia "obrazy uczuc".

    ale w jaki spsob ktos obraza uczucia podkladajac trutke szczurom? mozesz
    wyjasnic?

    > Ale to furmanka zaprzezona przed koniem. Najpierw trzeba cos zobaczyc zeby
    > to moglo wywolac obraze. Czyz nie tak?

    bylo wystawione w galerii czyz nie ? Czyli dopuscila sie publicznie obrazy
    uczcu religijnych, dowod na to byl, proces to tylko formalnosc w tym
    przypakdu

    ?