  • Data: 2005-04-30 12:11:53
    Temat: Re: Mieszkanie w spadku
    Od: "Kruszynka" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pawel" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:2183.00000053.4273719d@newsgate.onet.pl...
    > Mam mieszkanie spoldzielcze w spadku. Nie mieszkam w nim, nie jestem
    > czlonkiem
    > spoldzielni, nie jestem lokatorem, nie uzywam tego mieszkania, stoi
    > zamkniete.
    > Czy musze placic za eksploatacje, wode, ogrzewanie itd?
    > pawel

    Niestety ale tak.A w ogole to nalezy dokonac wszelkich formalnosci : nie
    wiem dokladnie jak wygląda sprawa ze strony prawnej ale myslę ,że trzeba
    zacząć od sądu następnie zostac członkiem spoldzielni i opłacac czynsz.Nie
    placąc czynszu dlug narasta i może spoldzielnia wystąpic do sądu o
    wyegzekwowanie dlugu. A jeszcze jedna sprawa jesli z przejęciem spadku wiążą
    się dlugi to trzeba się zastanowić czy nie odrzucić tego spadku.
    Anna