  • Data: 2005-04-30 13:14:10
    Temat: Re: Mieszkanie w spadku
    Od: "pawel" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Załóż liczniki na wodę, to ci wyjdzie zero za wodę.
    > Jak rozliczane jest ogrzewanie, mają jakieś podzielniki ciepła?
    > Jak nie używasz, to i tak ci wyjdzie mniej.
    > Za ogrzewanie części wpólnych i tak musisz zapłacić.
    >
    > Jak nie ma podzielników, to może ci się uda dogadać ze spółdzielnią na
    > zmniejszenie kosztów ogrzewania, zaproponuj im np zaplombowanie
    > grzejników, żeby mieli pewność, że są nieużywane.
    > Generalnie musisz się z nimi dogadać.
    >
    > Cześć składników czynszu jak wywóz śmieci zależy od ilości osób, więc
    > dogadaj się ze spółdzielnią, żeby wpisała w to miejsce zero.
> [...]

    Rzecz wlasnei w tym, ze nei moge sie ze spoldzielnia dogadac. Oswiadzcylem
    pisemnie, ze nie jestem lokatorem, nie uzywam lokalu itd. Spoldzielnia nie
    pzryjmuje tego do wiadomosci. Chodzi mi o to jak prawo to reguluje. Czy np. ja
    moge w tej sytuacji podac spoldzielnie do sadu, np za probe wyludzenia ode mnie
    pieniedzy.