  • Data: 2005-04-30 13:11:37
    Temat: Re: Mieszkanie w spadku
    Od: "Ela" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam mieszkanie spoldzielcze w spadku. Nie mieszkam w nim, nie jestem
    czlonkiem
    > spoldzielni, nie jestem lokatorem, nie uzywam tego mieszkania, stoi
    zamkniete.
    > Czy musze placic za eksploatacje, wode, ogrzewanie itd?
    > pawel

    Mam dokładnie taką samą sytuację i niestety musze płacić czynsz.....
    naliczają odsetki jak się spóźnię. Muszę płacić również za ogrzewanie, ale
    mam zakręcone zawory, więc pewnie bedzie zwrot przy rozliczeniu.
    Na wodę założyłam liczniki i jak przyszedł rachunek ryczałtowy z
    astronimiczna kwotą to poprosiłam zeby ktoś ze spółdzielni przyszedł,
    zobaczył , ze zużycia nie ma i teraz za wodę też symbolicznie płacę.
    Tak to jest.....nieużywasz, ale masz.....trzeba płacic
    Ela