  • Data: 2005-04-30 13:03:51
    Temat: Re: Mieszkanie w spadku
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    pawel wrote:
    > Mam mieszkanie spoldzielcze w spadku. Nie mieszkam w nim, nie jestem czlonkiem
    > spoldzielni, nie jestem lokatorem, nie uzywam tego mieszkania, stoi zamkniete.
    > Czy musze placic za eksploatacje, wode, ogrzewanie itd?
    > pawel

    Załóż liczniki na wodę, to ci wyjdzie zero za wodę.
    Jak rozliczane jest ogrzewanie, mają jakieś podzielniki ciepła?
    Jak nie używasz, to i tak ci wyjdzie mniej.
    Za ogrzewanie części wpólnych i tak musisz zapłacić.

    Jak nie ma podzielników, to może ci się uda dogadać ze spółdzielnią na
    zmniejszenie kosztów ogrzewania, zaproponuj im np zaplombowanie
    grzejników, żeby mieli pewność, że są nieużywane.
    Generalnie musisz się z nimi dogadać.

    Cześć składników czynszu jak wywóz śmieci zależy od ilości osób, więc
    dogadaj się ze spółdzielnią, żeby wpisała w to miejsce zero.
    To powinni zrobić bez gadania.