  • Data: 2004-10-10 23:53:49
    Temat: Re: MediaMarkt - zgodno=B6=E6 towaru z umow=B1
    Od: "fi5h" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    KrzysiekPP wrote:

    > Nie musieli oddawac, to byla ich dobra wola ... tak to juz niestety
    > jest. Co do "paru lat" to zawsze mamy sądy. Sędzia badz co badz tez
    > czlowiek i jestem zdania ze zdrowo "opieprzylby" sklep za taką zwloke,
    > ktora wykracza poza miary zdrowego rozsądku. Tak wiec pewnie w koncu
    > wygralbys ... ale po jakim czasie ?

    heh, napewno nei ciagnelo by sie to tak jak tu przedstawiono, mysle ze w
    ciagu 2 tygodni sprawa by sie rozegrala.
    W serwisie MM tez ludzie pracuja i czasem maja lepszy gorszy dzien,
    normalnei to takie niezgodnosci zalatwiane sa niemal odrazu, bo szkoda na to
    czasu pozniej, i po co klocic sie z klientami, a gadanie o tym ze moze
    potrwac to iles tam, to poprsotu gadanie.