eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMediaMarkt - zgodność towaru z umową › Re: MediaMarkt - zgodność towaru z umową
  • Data: 2004-10-10 23:51:54
    Temat: Re: MediaMarkt - zgodność towaru z umową
    Od: "fi5h" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > - Czy powinni oddać pieniądze?
    > - Czy mieli rację?

    Niezupelnie.
    Z tego co napisales, towar nie zostal dokladnie sprawdzony pod kątem
    sprawnosci.
    Wiele playerow MP3 reaguje roznie na niektore nosniki (zwlaszcza te ktore sa
    zabezpieczone przed kopiowaniem, oraz niektore nosniki cdr).
    Dlatego niestety nie jest to zawsze wada sprzetu.
    Jesli jednak sprzet jest sprawdzony, i faktycznie zachowuje sie tak jak
    niepowinien, czyli jest wadliwy, a zatem jest niezgodny z umowa. Sklep ma
    obowiazek doprowadzic sprzet do zgodnosci - w MM dokonuje sie wymiany towaru
    w ciagu tego tygodnia.
    Byc moze z tym modelem mieli juz wczesniej podobna sytuacje, tak wiec
    proponuja wymiane na cos innego.
    Niestety zwrot kasy w MM akurat nie wchodzi w gre i bynajmniej nie jest to
    przepis jednego marketu, jest to odgorny nakaz , poprostu taka wprowadzona
    do polski polityka calego zarzadu i tu ciezko jest cos zrobic (zwlaszcza
    przy duzych kwotach).
    Tak czy siak, z tym terminem zalatwiania reklamacji oczywiscie troche
    przesada,aczkolwiek prawo tego nie reguluje dokladnie.
    jak mozesz to powiedz w ktorym miescie ten market, moze zapytam kierownika
    ich serwisu co tam sie dzieje z tym sprzetem,
    Czy nowa wieza jest ok ?

    --
    fi5h


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1