  • Data: 2004-10-11 23:50:48
    Temat: Re: MediaMarkt - zgodność towaru z umową
    Od: "fi5h" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > To akurat nie jest ważne. Istotne jest przestrzeganie standardów i
    > norm. Szczegóły techniczne są nieistotne dla (sprawnego) sprzętu.

    te krazki akurat maja taki sam standard, a jak widac nie zawsze tloczone sa
    tak samo.
    Dla przykladu moge podac ze na playerze Thomsona krazki od ISP w ogole sie
    zacinaly a innych producentow smigaly az milo./
    Standard ten sam, ale wykonanie i sposob tloczenia sie liczy. Za to tez nie
    mozna zwalac winy na sprzet.
    Oczywiscie zaraz po kompatybilnosci w/w standardow.

    > Z płytami CD-R (a już szczególnie z CD-RW) problem jest taki, że
    > słabiej odbijają światło od płyt tłoczonych.

    dlatego tez kombinowali producenci plyt z roznymi materialami z jakich byly
    wykonane cl dla nas niesaiaedomych uzytkownikow wlasnie objawialo sie
    roznymi kolorami :)

    > Tak z ciekawostek: mam wieżę Technics (z 5 lat chyba już ma, może
    > więcej). Na samym początku płyty CD-RW czasem czytała (niekiedy trzeba
    > było kilka razy wyjąć i włożyć). Teraz już nie... Chyba trzeba
    > oczyścić soczewki :)

    RW ?? lol :) z przed 5 lat to malo jaki sprzet sobie radzil z takimi
    krazkami :) no prosze :)