  • Data: 2007-12-10 16:20:33
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Jolanta Pers pisze:

    > Ale niektórzy naprawdę nie mają takiej sieci - nie mają dużej rodziny, a
    > znajomi rozmnożyli się wcześniej albo jeszcze wcale.

    No. A niektórzy mieszkają na prywatnej wyspie.

    Ale ci, co mieszkają w nieco bardziej zaludnionej okolicy dzielą się nie
    tylko z krewnymi_i_znajomymi.

    > I zdradzę Ci jeszcze jedną straszną prawdę: takie rzeczy się w dodatku
    > niszczą. Spierają, przedzierają, takie tam, a jak dziecko jest paruletnie, to
    > potrafi załatwić nowe spodnie w parę tygodni, produkując piękne dziury na
    > kolanach po jednym dobrym upadku.

    Chyba masz na myśli małe bioroidy ze stalowym szkieletem. Albo to te
    twoje ukochane ultracienkie spodenki od modnego projektanta.

    Bo normalne dzieci są za lekkie a normalne spodnie - za grube.

    > Powtórzę: niektórzy się brzydzą.

    A ten mąż się brzydzi swoją żoną. Ergo - jest usprawiedliwiony ;->