  • Data: 2007-12-10 18:25:21
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:s87035-sph.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Jaki - zrozumie to każdy, kto ma jakieś pojęcie o działaniu usenetu. Dla
    > ciebie to za trudne.

    tlumacz to jak chcesz, a efekt jest jeden

    > Weź nie sądź innych po sobie.

    za wysoko bym cie musial cenic, jak bym mial cie mierzyc swoja miarka

    > Jesteś kompletnym ignorantem. Powyższe było prawdą jakieś 20 lat temu.
    > Obecnie są wkładki i dla nieródek.

    i pewnie jeszcze sa refundowane :)

    > Nielegalne jest wykonanie tego zabiegu na kimś w Polsce. Natomiast nie
    > jest nielegalne dla bezpośrednio zainteresowanej, jak sobie taki zabieg
    > załatwi. Granice są otwarte...

    i jak wyzej, zapewne wszyscy robia to gratis i jeszcze cie dowiaza na miejsce
    zabiegu, sami altruisci wkolo

    > Zaufaniu i wzajemnym poszanowaniu woli "drugiej strony". Jak kobieta na
    > prawdę nie chce mieć dzieci (i ma rozum) - to nie będzie mieć dzieci.

    pod warunkiem ze facet wyznaje te same zasady, cbdu od samego poczatku,tylko
    taki ciasnohoryzontowiec jak ty tego nie kuma