  • Data: 2012-10-19 18:55:33
    Temat: Re: Mam prawo wiedzieć?
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 17 Oct 2012 12:37:25 -0500, witek napisał(a):

    > spytaj google
    > oni zdaje sie maja doswiadczenie w przechowywaniu troche informacji.

    wbrew pozorom łatwo oszacować. Wystarczy nagrać 1 minutę i zobaczyć ile
    zajmuje bajtów pomnozyć przez szacowaną liczbę abonentów i przez szacowaną
    liczbę minut jaką jeden abonent gada...
    Błąd będzie duży, bo są abonenci gadający 5 godzin dziennie, a są tacy co
    zaledwie 15 minut na dobę.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/album2/Festyn_z_Magda_Schejbal/
    index.php