  • Data: 2012-10-20 14:26:51
    Temat: Re: Mam prawo wiedzieć?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.10.2012 00:12, Tomasz Pyra pisze:

    > Archiwizowana mowa zajmuje jakieś 3kpbs.

    Mało. 3kb/s będzie cholernie mało wyraźne.

    > Jeżeli przeciętnie założymy 600minut miesięcznie daje to 162MB na
    > zapamiętanie całego roku.
    > Cena pamięci dyskowej do zapamiętania takiej ilości danych to na dziś
    > jakieś 3gr.

    To już było liczone i tak jak poprzedni entuzjaści tanich dysków
    kompletnie zapominasz o infrastrukturze, która by te dyski kontrolowała
    i zasileniu tego wszystkiego (wychodzi niemała elektrownia konwencjonalna).

    Ale czego można się spodziewać po kimś, kto uparcie pisze o "rządaniu"...